SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Ipanema določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Atal Nautica d.o.o., Bukovžlak 65 D, 3000 Celje (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Ipanema so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Spletna trgovina Ipanema je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje Atal Nautica d.o.o. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v Spletni trgovini Ipanema.
Atal Nautica d.o.o. in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih prek Spletne trgovine Ipanema s temi splošnimi pogoji.
Kupec z oddajo naročila soglaša, da njegove navedene osebne podatke obdelujemo za namen izpolnitve naročila in dostave naročenega blaga.
Način plačila
1. Plačilo po povzetju z gotovino ali s plačilno kartico. Vaše blago bomo takoj po obdelavi naročila odposlali z dostavno službo na vaš naslov. Znesek naročila poravnate kurirju ob dostavi z gotovino ali s plačilno kartico.
2. Plačilo s kreditno kartico MasterCard ali Visa.
3. Plačilo preko sistema PayPal.
Dostava
Strošek dostave je 3,90 EUR. Poštnina je brezplačna ob nakupu nad 100,00 EUR. Vaše blago bomo takoj po obdelavi naročila odposlali z dostavno službo na vaš naslov. Dostava je možna samo na naslove znotraj Slovenije. V primeru, da bi prišlo do zamude pri obdelavi vašega naročila, vas o le-tem obvestimo po elektronski pošti.
Cene v spletni trgovini
Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Navedene cene veljajo le za nakupe v Spletni trgovini Ipanema. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Outlet ponudba: artikli iz ponudbe “outlet” že imajo označeno novo ceno s popustom. Prikazana je tudi prejšnja cena, cena brez popusta.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga, reklamacije, stvarna napaka
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od dobave blaga podjetju pisno sporoči odstop naročila, in sicer na kontakt: info@ipanema.si, ali po pošti na naš naslov, brez da bi za to navedel razlog. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti original račun ali kopija le tega. Prav tako je potrebno priložiti Obrazec za zamenjavo / vračilo blaga, ki ga najdete TUKAJ. Stroške vračila blaga krije kupec.
Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina brez stroškov dostave) v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če kupec izrecno zahteva drugače in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je sam odločil za drugo vrste pošiljke, kakor pa je cenovno najugodnejša.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih kupnin do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži potrdila, da je blago poslal nazaj.
Kupec odgovarja za zmanjšano vrednost blaga, če je zmanjšana vrednost posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Kupec ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne obvesti o pravici do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.
Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz člena četrtega odstavka 43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Kupec mora blago vrniti na naslov:
Atal Nautica d.o.o., Bukovžlak 65 D, 3000 Celje.
Reklamacije iz naslova stvarnih napak: Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake). Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:
– če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
– če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
– če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
– če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Dobavni rok
Ob naročilu boste prejeli potrditveni email kot obvestilo, da smo vaše naročilo prejeli. Če potrditvenega emaila niste prejeli, pomeni, da naročilo ni bilo dokončano v celoti in ga morate vnesti ponovno. Vse nadaljne informacije o dostavi boste prejeli naknadno na svoj email. Spletna trgovina Ipanema želi čim bolj ustreči željam vseh kupcev, zato vam kupljeno blago dostavimo v najhitrejšem možnem času, najkasneje pa v 10. delovnih dneh od oddaje naročila. V primeru daljšega dobavnega roka ali razprodanosti izdelka, vas obvestimo po elektronski pošti.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti: info@ipanema.si ali po klasični pošti na naslov: Atal Nautica d.o.o., Bukovžlak 65 D, 3000 Celje
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov.
Izvensodno reševanje sporov: Skladno z zakonskimi normativi Atal Nautica d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Atal Nautica d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Varovanje osebnih podatkov: Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Atal Nautica d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in v skladu z evropsko zakonodajo (direktive EU 95/46/EC, 2002/58/EC in sporazumi ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189). Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.
Podatki na spletni strani Ipanema
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev, kot tudi pogojev spletne trgovine. Kljub nenehni skrbi za ažurnost in pravilnost objavljenih gradiv, so vsebinske napake spletne strani so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.
Trudimo se zagotoviti kar najboljše fotografije prodajanih artiklov, a je kljub temu potrebno fotografije jemati kot simbolične.
Vizitka podjetja
Podatki o podjetju:
Atal Nautica d.o.o.
Bukovžlak 65 D, 3000 Celje
Matična št.: 3508838
ID za DDV: SI44100248
Sodni register: 2009/7880 vpisan v Okrožnem sodišču v Celju
Znesek osnovnega kapitala: 29.500,00€
Številka transakcijskega računa (IBAN): SI56 0400 1004 7827 973 odprt pri Nova KBM d.d.
Kontakt:
00386 3 4924000
00386 41 311 640